Gyakran Ismételt Kérdések

1. Milyen néven található meg Birdie az áruházakban?
„6x6 by Birdie” néven keresd az App Store és Google Play áruházakban egyaránt.
2. Hol tudom megnézni, hogy milyen kuponok és voucherek állnak rendelkezésemre?
Az appban a „Voucherek” menüpont alatt találod meg, hogy pontosan mekkora értékű kuponok és milyen lejárati dátummal állnak rendelkezésedre.
3. Hogyan tudom az ajándék voucheremet felhasználni?
Amennyiben fel szeretnéd használni érvényes ajándék voucheredet, a rendelés leadása előtt, a fizetési lehetőségek résznél jelöld meg a négyzet kipipálásával, hogy voucherrel szeretnél fizetni. Voucher kizárólag regisztrált aktív bankkártyás és applikáción belüli fizetés esetén érvényesíthető.
4. Meddig tudom felhasználni az ajándék kupont?
A „Voucherek” menüpontban tudod megnézni, hogy az egyes kuponjaid meddig használhatóak fel.
5. Mi a különbség a kupon, a voucher és a jóváírás között?
Az elnevezések között csupán számviteli különbség van. A „Voucherek” menüpont alatt található valamennyi kupon, voucher és jóváírás ugyanúgy felhasználható a lejárati idő előtt.
6. Egy utazással hány kupont tudok felhasználni?
Egy utazás során csak egy kupon használható fel, a kuponok nem összevonhatóak.
7. Van-e lehetőség a kupon összegének csak bizonyos részét felhasználni?
Nincs, egy utazás során a teljes kupont fel kell használni.
8. Hogyan rendezhetem fuvarom viteldíját?
A taxiban történő készpénzes és bankkártyás (terminál) fizetés mellett, az applikáción keresztül is rendezheted a fuvarod viteldíját. Az applikáción belüli bankkártya regisztráció lehetővé teszi az egyszerű, biztonságos és érintésmentes fizetést.
9. Hogyan tudom a Birdie-be regisztrálni a bankkártyámat?
A „Pénzügyek” menüpont alatt az „Új bankkártya regisztrálása” menüpontra kattintva.
10. Hány bankkártyát tudok beregisztrálni egyszerre?
Egyszerre három különböző bankkártyád lehet beregisztrálva a rendszerbe. Fizetésnél ki tudod választani, hogy melyikkel kívánod rendezni a viteldíjat.
11. Ki tudok választani alapértelmezett bankkártyát?
Igen, bármelyik tetszőleges, beregisztrált bankkártyád ki tudod választani alapértelmezettként a „Pénzügyek” menüpont alatt. Amennyiben mégsem ezzel a bankkártyával fizetnéd a viteldíjad, át tudsz váltani másik fizetőeszközre.
12. Hogyan tudom megosztani fuvarom viteldíját?
A „Korábbi fuvarok” menüpontban az adott fuvar alatt található „Fuvardíj szétosztása” gombbal. Azok a felhasználók, akikkel megosztottad a fuvardíjat, a „Várakozó tételek”-ben fogják látni a rájuk eső részt és ott tudják azt elfogadni vagy elutasítani. Fuvardíj szétosztásra a fuvar lezárása utáni 1 órában van lehetőség. A szétosztás indítása után szintén 1 órája van a többi félnek reagálni (elfogadni vagy elutasítani azt). Aki nem reagál, annál az esetnél úgy értelmezzük, hogy elutasította a szétosztásra vonatkozó felkérést. A fuvardíjszétosztás csak SimplePay-es, azaz regisztrált bankkártyával fizetett fuvarok esetén elérhető funkció.
13. Hány emberrel tudom egyszerre megosztani fuvarom viteldíját?
A fuvardíjadat maximum 3 utastársaddal tudod megosztani egyszerre.
14. Tudok közvetlenül beszélni az értem érkező sofőrrel?
Igen, az applikációba épített, online chat és hívás funkciók segítségével.
15. Milyen típusú autók közül választhatok?
Jelenleg állatbarát, gyermeküléssel felszerelt, XL, kombi és normál autók közül tudsz választani.
16. Hol tudom megadni, ha állatbarát autót szeretnék rendelni?
Rendelés leadásakor, a célcím megadása után, az aktív ikonok közül tudod kiválasztani, hogy pontosan milyen autóval szeretnél utazni.
17. Hol tudom megadni, ha gyereküléssel felszerelt autót szeretnék rendelni?
Rendelés leadásakor, a célcím megadása után, az aktív ikonok közül tudod kiválasztani, hogy pontosan milyen autóval szeretnél utazni.
18. Hol tudom megadni, ha 4-nél többen szeretnénk utazni, ezért nagyobb autóra lesz szükségünk?
Rendelés leadásakor, a célcím megadása után, az aktív ikonok közül tudod kiválasztani, hogy pontosan milyen autóval szeretnél utazni. Ebben az esetben az XL lehetőséget kell kiválasztanod.
19. Korábbi utazásaim információi visszanézhetőek?
Igen, a „Korábbi utazásaim” menüpont alatt.
20, Tudok kedvenc címeket beállítani?
Igen, erre többféle lehetőséged is van. Az otthon és a munkahely is beállítható kiemelt, kedvenc címként. Ezek rendelésnél megjelennek a főképernyőn és 2 gombnyomással már oda is rendelheted az autót. Célcím megadásnál („Hova megyünk?”), a szövegdoboz jobb oldalán található csillag ikonra kattintva elérhető a többi kedvenc cím. Tetszőleges számú kedvenc cím adható meg, melyeket törölni is tudsz, ha már nem aktuálisak.
21. Hol tudok kedvenc címeket beállítani?
A „Kedvenc címek” menüpont alatt.
22. Hogyan tudok automatikus számlát kérni az utazásomról?
Minden fuvar után automatikusan állítunk ki számlát, ami a megadott emailcímedre kerül kiküldésre. Ezen felül, számlázási címet fizetőeszközönként tudsz megadni a „Pénzügyek” menüpontban (tehát, akár minden bankkártyához adhatsz meg más számlázási címet). A „Korábbi utazásaim” menüpont alatt, vagy a számlát tartalmazó emailben utólagosan van lehetőséged a számlázási adatok módosítására. Utóbbi esetben emailben fogod megkapni az új számlát is.
23. Tudom értékelni az utazásomat?
Igen, az érted érkező sofőrt és annak autóját is tudod pontozással értékelni az utazásod végén. Ezen felül szöveges értékelés is adható.
24. Mitévő legyek, ha az autóban felejtettem valamit?
A „Korábbi utazásaim” menüpont alatt, az adott fuvarra kattintva kapcsolatba tudsz lépni a sofőröddel és közvetlenül vele tudod egyeztetni a problémás helyzetet. Lezárt utazásod követően 24 órán belüli van lehetőséged kapcsolatfelvételre. Amennyiben további segítségre van szükséged vagy kifutottál a 24 órából, hívd a 6x6 Taxi diszpécserközpontját ezen a telefonszámon: 06 1 6 666 666
25. Mit tegyek, ha reklamációm támad a viteldíjjal kapcsolatban?
A „Korábbi utazásaim” menüpont alatt, az adott fuvarra kattintva kapcsolatba tudsz lépni a sofőröddel és vele tudod egyeztetni a problémás helyzetet. A korábbi utazások összegmódosítása csak SimplePay-es (aktív regisztrált bankkártyás) és üzleti fuvarok esetén elérhető funkció. Lezárt utazásod követően 24 órán belüli van lehetőséged kapcsolatfelvételre. Amennyiben további segítségre van szükséged vagy kifutottál a 24 órából, hívd a 6x6 Taxi diszpécserközpontját ezen a telefonszámon: 06 1 6 666 666
26. Milyen számot tudok hívni probléma esetén?
Bármilyen jellegű probléma esetén keresd bizalommal a 6x6 Taxi munkatársait ezen a telefonszámon: 06 1 6 666 666.
27. Hogyan tudok sofőrnek jelentkezni?
A www.birdie.eu weboldalon található jelentkezési form kitöltésével. Amennyiben kérdésed merülne fel hívd Alberty Zsolt kollégánkat a +36 30 563 5031 -es telefonszámon.