hu en

Birdie - Hogyan utazzak?

BIRDIE GUIDES 

„BIRDIE GUIDE” sorozatunkban a 6x6 by Birdie taxirendelő app leghasznosabb funkcióit mutatjuk be.

 

BIRDIE GUIDE 1. RÉSZ – KUPONOK

Mit kell tudnod az ajándékba kapott kuponjaidról? 
Fontos, hogy a kuponokok felhasználása előtt regisztráld bankkártyádat az applikációban. Ez nem csupán a kedvezményed beváltásához elengedhetetlen, de biztosítja számodra az érintésmentes fizetést is. 

Hol találod meg a kuponjaidat?
Az appban nyisd le bal felül a hamburger menüt (három párhuzamos, vízszintes vonal), válaszd a Voucherek menüpontot és meg is vannak!



Hogyan tudod felhasználni a kuponjaidat?
1. A taxirendelési folyamat végén, a fizető képernyő alján jelöld be „Vouchert használok” felirat melletti kis négyzetet!
2. Az app automatikusan kiválasztja a legkorábbi lejárati dátummal rendelkező kuponod, ugyanis rendelésenként mindig egy kupont tudsz igénybe venni.
3. Ha változtatni szeretnél ezen, akkor nyisd le a „Fizetés” felirat melletti kis háromszöget és a fizetési beállítások között válassz ki egy másik kupont!
4. Nyomj a „Rendelek” gombra és ennyi volt, az autód hamarosan érkezik!

  



BIRDIE GUIDE 2. RÉSZ – FUVARKÖLTSÉG MEGOSZTÁS

Hogyan működik?
Az utazás végéig mindent pontosan ugyanúgy kell csinálnod, mintha egyedül utaznál: rendelsz, utaztok, fizetsz a regisztráld bankkártyáddal. Ezt követően:
1. A „Korábbi utazásaim” menüpontban válaszd az aktuális fuvart és nyomj a „Fuvardíj szétosztása” gombra!
2. Itt add meg a veled utazó ismerőseid telefonszámát, hogy a 6x6 by Birdie app fizetési felkérést küldhessen neki!
3. Ha elfogadták, a rendszer egyenlő részekre osztja szét fuvardíjat, így mindenki kivette a részét az utazásból.
  

Mire figyelj mindig oda?
- A fuvardíj megosztása csak olyan személyekkel lehetséges, akik szintén rendelkeznek regisztrált bankkártyával Birdie fiókjukban.
- Rajtad kívül maximum 3 személlyel oszthatod meg a fuvardíjat, azaz összesen 4 ember között.
- Fuvardíj szétosztásra csak a fuvar lezárása utáni 1 órában van lehetőség.
- A szétosztás indítása után 1 órája van a többieknek elfogadni felkérést. Ha valaki 1 órán belül nem reagál, akkor a rendszer úgy veszi, hogy elutasította azt.



BIRDIE GUIDE 3. RÉSZ – BANKKÁRTYA REGISZTRÁCIÓ

Az app letöltése után, a regisztráció során egyből lehetőséged van bankkártyát hozzáadni a fiókodhoz. A 6x6 by Birdie a SimplePay fizetési rendszerét használja, ami a kártya hozzáadásakor megterheli a kártyádat 100 forinttal, hogy ellenőrizze annak működőképességét. Amennyiben ez sikeres, azonnal törlik is a terhelést, így nem kerül levonásra az összeg.

Természetesen bármikor adhatsz hozzá újabb bankkártyákat és módosíthatod a már meglévőket, ha a lenyíló hamburgermenü „Pénzügyek” pontját választod. Egyszerre maximum 3 különböző bankkártya adatait mentheted el a Birdie appban.

Fontos, hogy alapértelmezettként be tudsz állítani egyet, amit fizetésnél automatikusan használsz. De ezt akár rendelésenként változtathatod. 

A „Pénzügyek” menüpontban szerkesztheted a regisztrált bankkártyáid adatait és el is nevezheted őket. Itt tudod még beállítani az egyes bankkártyákhoz tartozó számlázási címeket is, ami kifejezetten hasznos, ha például céges bankkártyával fizetsz. Figyelj arra, hogy a végén mindenképpen mentsd el a változtatásaidat a „Mentés” gombra nyomva!

Tekintettel a jelenlegi járványhelyzetre, mindenkit megkérünk, ha teheti fizessen érintésmentesen, azaz bankkártyával az appon keresztül!

Az ajándék kuponok és a voucherek csak regisztrált bankkártyával való fizetés esetén válthatóak be

    

BIRDIE GUIDE 4. RÉSZ – KÖZVETLEN KOMMUNIKÁCIÓ A SOFŐRREL 

Pontosítani szeretnéd a találkozási helyet? Nem találjátok egymást a sofőrrel? Bent felejtettél valamit az autóban? Annyi minden történhet, ami miatt el szeretnéd érni a sofőrödet. A 6x6 by Birdie appal ez többé nem okozhat gondot!


Hogyan tudok kommunikálni a sofőrrel?
Ez nem is lehetne egyszerűbb. A rendelésed után telefonod képernyőjén több cselekvés funkciót is találsz majd, amivel kapcsolatba léphetsz a sofőröddel. Ide tartozik a „hív” gomb, amivel értelemszerűen fel tudod hívni és az „Üzenj a sofőrnek!” funkció, amivel online chatelhetsz vele. Azt választod, amelyik kényelmesebb számodra, de ne felejtsd el, hogy vezetés közben nem tud pötyögni a sofőröd! 

Ha a kocsiban felejtettél valamit, akkor sem aggódnod, hiszen a „Korábbi utazásaim” menüpont alatt, az adott fuvarra kattintva az utazásod után még 24 órán keresztül kapcsolatba tudsz lépni a sofőröddel és közvetlenül vele tudsz egyeztetni a továbbiakról.



BIRDIE GUIDE 5. RÉSZ – KISÁLLATBARÁT AUTÓ RENDELÉSE

A Birdie egy olyan madár, ami jól kijön a többi kisállattal is!

Tudjuk, hogy kedvenceid többek a háziállatoknál, hiszen ők családtagok! Ezért a 6x6 by Birdie appal kérhetsz kifejezetten állatbarát taxit, így kiskedvenced: kutyád, cicád, nyuszid, akár hörcsögöd is veled utazhat bárhová is mész.

Hogyan tudok állatbarát autót kérni?
Rendelésed leadásakor a célcím megadása után lehetőséged van kiválasztani az autó típusát. Itt az ikonok közül válaszd ki a „kisállattal utazok” opciót és mi olyan autót küldünk neked, amiben mindig szívesen látják állatkádat.
Ez persze nem minden! Emellett választhatsz normál, kombi, XL méretű autót vagy esetleg plusz gyereküléssel is felszereltet.